DEPOTRUM - INFORMATIONER OM LEJE AF DEPOTRUM


 Nedenfor finder du yderligere info omkring leje af depotrum

INFORMATIONER OMKRING LEJE AF PULTERRUM

Nedenfor finder du praktiske informationer omkring leje af et pulterrum. Har du spørgsmål omkring leje til opbevaring er du velkommen til at sende en besked fra kontaktsiden eller ringe på 27283578.


VED INDFLYTNING I PULTERRUM

Bestilling af pulterrum
Umiddelbart efter bestilling vil der blive fremsendt en kontrakt/e-mail.
Her vil du modtage alle de oplysninger du har brug for inden indflytning. 

Du betaler for det antal dage der er tilbage i måneden.
Min. leje: 1 måned.

Depositum
2 måneders leje i depositum.

Når betaling er registreres fremsendes adgangskort eller hvis tiden ikke tillader det, finder vi en anden måde at overdrage adgangskortet.

Hjælpemidler ved indflytning
Der vil være mulighed for at låne hjælpemidler i form af vogne og hunde ved indflytningen i dit pulterrum.

Lån eller brug egen hængelås på dit pulterrum
Der er mulighed for at låne en hængelås ved indflytning, disse er tilgængelige ved indgangen. Du er også velkommen til at benytte din egen hængelås til dit pulterrum.

Bestemmelser ved opbevaring hos Pulterrum.dk
Ved bestilling godkender du samtidig vores bestemmelser.
> Læs vores bestemmelser her


BETALING AF PULTERRUM

Når der laves en aftale på leje af et depotrum betales for første måned (eller det antal dage der er tilbage i måneden) samt 2 måneders leje i depositum.
  
Alle informationer om priser mv. er at finde i den mail du modtager som bekræftelse på bestillingen. Der tillægges ikke moms på nævnte priser.

Betaling foregår hver den 1. i måneden ved bankoverførsel.
Opsæt evt. en automatisk betaling via netbank.

Info til indbetaling
Bank: Nordea Hinnerup
Reg.: 1911
Konto: 5496146338

HUSK: Mærk med box nr.


Betaling fra udlandet

Er du i udlandet og har du brug for at lave indbetalinger via bank kan du benytte nedenstående.

SWIFT kode:
Navn: pulterrum.dk
Kontonr: DK5720005496146338
SWIFT kode: NDEADKKK

Nordea Hinnerup
Storegade 13
8382 Hinnerup

Ved manglende eller for sent betaling vil adgangskort straks blive lukket.
Efter din indbetaling er du selv ansvarlig for at kontakte Pulterrum for at få åbnet dit kort op igen og gør det i god tid inden du igen skal benytte dit pulterrum. Åbning af adgangskort koster kr. 100,00

Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 0,70% pr. påbegyndt måned samt et gebyr på 100,00.

Pulterrum.dk forbeholder sig retten til at nægte dig adgang til dit pulterrum, hvis du er i restance for leje af dit depotrum.

Depositum returneres senest 7 dage efter kontraktens udløb. Husk at informere os om hvilken konto depositum skal overføres til.


OPSIGELSE / UDFLYTNING AF DIT PULTERRUM

Opsigelsesfristen er 1 måned til den første i måneden.
Dvs. at hvis du ønsker at flytte ud fra dit depotrum sidst i juni skal du have opsagt depotrummet inden den 1. juni.

Du kan opsige ved at sende en mail på info(at)(if you can see this please update your browser)pulterrum.dk med oplysninger om dit pulterrum nr. samt opsigelsesdato, herefter vil du modtage en bekræftelse.

Når du flytter ud af dit pulterrum bedes du udfylde vores udflytningsskema som er at finde ved indgangen. Dette ligges sammen med adgangskort og evt. lånt lås i den indvendige postkasse.


SIKKERHED VED OPBEVARING HOS PULTERRUM

Vi har lavet flere sikkerhedsforanstaltninger for at sikre at dine ting står trygt og godt når de er hos os.

- Hallerne er udstyret med tyverialarm, koblet til vagtcentral.

- Alt aktivitet i bygningerne overvåges og optages med video.

- Adgang til bygningerne kun med adgangskort.

- Alle besøg registres af adgangskontrollen.

- Kun lejer har en nøgle til sit pulterrum.

- Personalet kan kræve fremvisning af gyldig kontrakt eller ID.

- Hallerne er opvarmet til min. 8-10 grader hele året.


FORSIKRING VED OPBEVARING

Forsikring af alm. indbo
En indboforsikring dække det opbevarede, blot dit forsikringsselskab er informeret om, hvor du opbevarer det. Tal med dit forsikringsselskab om betingelserne i netop dit tilfælde. En indboforsikring dækker blandt andet brand, vandskade og indbrudstyveri, hvor der brydes ind i en aflåst bygning.

Forsikring af andet end alm. indbo
Ønsker du at opbevare genstande der ikke dækkes af din indboforsikring, bør du tale med dit forsikringsselskab om dette.

Pulterrum.dk har ingen forsikring der dækker dine opbevarede effekter.

Pulterrum forsikret gennem TRYG

Bygninger ved pulterrum.dk er forsikret gennem Tryg.
Se mere om Tryg forsikring


ALLE DEPOTRUM STØRRELSER

4 m²=10 m³

Kr. 320,-

Læs

6 m²=15 m³

Kr. 480,-

Læs

8 m²=20 m³

Kr. 640,-

Læs

12 m²=30 m³

Kr. 960,-

Læs

16 m²=40 m³

Kr. 1280,-

Læs

Andre str..?

Kontakt


>> Se hvad vi har/får af ledige rum

ÅBNINGSTID I PULTERRUM

ALLE DAGE MELLEM KL. 7 - 23

Kontortid
Der er ingen fast kontortid, så kontakt os på info(at)(if you can see this please update your browser)pulterrum.dk eller på 27283578 hvis du ønsker at se på et pulterrum, så aftaler vi et tidspunkt.