SIKKERHED VED OPBEVARING
Vi har lavet flere sikkerhedsforanstaltninger for at sikre at dine ting står trygt og godt når de er hos os.
- Hallerne er udstyret med tyverialarm, koblet til vagtcentral.
- Alt aktivitet i bygningerne overvåges og optages med video.
- Adgang til bygningerne kun med adgangskort.
- Alle besøg registres af adgangskontrollen.
- Kun lejer har en nøgle til sit pulterrum.
- Personalet kan kræve fremvisning af gyldig kontrakt eller ID.
- Hallerne er opvarmet til min. 8-10 grader hele året.
Vi mener dine ting står trygt og godt hos os
Vi har i 21 år, faktisk siden opstarten i 2003 ikke haft et eneste indbrud eller tyveri fra nogle af vores pulterrum.
Dog vil vi under alle omstændigheder opfordre alle vores kunder til at forsikre det indbo som bliver opbevaret, dette er under kundens egen indboforsikring. Læs mere om forsikring ved opbevaring her
Adgangskort til bygningen
Der bliver udleveret et adgangskort til alle kunder med adgang til de områder som kunden er berettiget adgang til.
Dit adgangskort er personligt og skal altid medbringes for at få adgang til bygningen.
Det er ikke tilladt for lejere at opholde sig i bygningerne uden først at have benyttet sit adgangskort, så benyt altid kortlæser og indgangsdøren ved ankomst, ikke porten selvom den står åben pga. en anden kunde der er logget ind. Det er ligeledes heller ikke tilladt at lade andre lejere eller udefrakommende komme ind i bygningen, uden at de benytter eget adgangskort. Så luk porten når den ikke er i brug.
Sker der hærværk, tyveri el. som følge af misbrug af et adgangskort, kan ejermanden risikere at blive draget til økonomisk ansvar herfor.
Beskadigede, ødelagte eller bort kommende adgangskort oprettes på ny mod et gebyr på 100 kr. Et bort kommet adgangskort meldes med det samme til Pulterrum.dk, så det kan spærres.