INFORMATION / FAQ

Nedenfor kan I se mange af de spørgsmål vi ofte bliver stillet og læse korte svar. Under flere punkter er der link til yderligere information.
I undermenuen til siden er der ligeledes mulighed for at klikke ind og finde mere information.

OM BESTILLING

Kan man leje fra midt i en måned

Ja. Der betales for det antal dage der er tilbage i måneden.

Hvor hurtigt kan man få adgang?

Hvis der er behov for hurtig adgang, så ring på 27283578, send en SMS eller en mail. Mange gange er der mulighed for at få adgang fra time til time. Andre gange aftales et passende tidspunkt.

Hvornår og hvordan får man adgang til sine ting?

Der er åbent for adgang alle ugens dage fra 7-23.
Som kunde får du et personligt adgangskort som skal bruges for at få adgang til bygningen. Dit eget pulterrum aflåser du med din egen hængelås eller du kan låne en hos os – de er at finde ved indgangen.

OM BETALING

Hvordan betaler man for opbevaring?

Inden indflytning betaler du for den første måned – eller for de dage der er tilbage af måneden. Her efter betales løbende hver den 1. i måneden.
Læs mere om betaling.
Du betaler ligeledes 2 måneders leje i depositum. Se flere informationer om Depositum her.

Depositum?

Du betaler 2 måneders leje i depositum inden indflytning.
Depositum bliver tilbagebetalt senest 7 dage efter aftalte lejeperiodes ophør.
Læs mere om Depositum
Ved udflytning udfyldes en udflytnings-seddel med info om konto depositum skal overføres til. Se flere informationer på siden om udflytning.

OM INDFLYTNING

Betjening af port?

Når du er logget ind i bygningen ved hjælp af dit adgangskort, så kan porten betjenes indefra – med en op og ned funktion. Du kan ligeledes stoppe porten på halvejen hvis du ikke ønsker den åbnet helt. Hold venligst porten lukket når den ikke benyttes og sørg altid for at porten er lukket helt ned inden du forlader området.

Er der hjælpemidler ved indflytning?

Ja, der er vogne og hunde som hjælpemidler. Alle pulterrum er i jordniveau, altså ingen trapper, elevator el.

Lås til pulterrummet?

Du er velkommen til at medbringe din egen hængelås, men ellers ligger der ved indgangen en hængelås du kan låne under dit ophold. Lånte hængelåse afleveres ved udflytning, Inkl. alle nøgler i den indvendige postkasse.
Prisen for en ikke afleveret lås eller en afleveret lås uden alle nøgler er kr. 50,-

UNDER DIT OPHOLD

Hvordan kan man opgrader / nedgrader?

Har du for lidt eller for meget plads kan det være en mulighed at op- eller nedgradere. Skal du opgradere kan det være en mulighed at leje endnu et rum, prisen er den samme pr. m2 og du har 2 rum på 6 m2 eller 1 rum på 12 m2.
Send en mail med dine ønsker – så vender vi tilbage med de muligheder der er.

Mistet adgangskort - hvad gør jeg?

Det er vigtigt hurtigst muligt at kontakte os og få adgangskortet spærret.
Vi vil oprettet et nyt adgangskort til dig, vi fremsender det pr. post, aflevere det på din adresse eller vi mødes ved Pulterrum og overdrager det.
Prisen for et bort kommen adgangskort og oprettelse af et nyt er kr. 100,- som indsættes på: Reg.: 1911 Konto: 5496146338 HUSK: Mærk med box nr.

OM UDFLYTNING

Hvordan lang er opsigelsen?

Der er 1 måneds opsigelse til den 1. i måneden.
Du kan læse mere om Opsigelse her.

Hvordan opsigelse man?

Det er ganske enkelt. Du sender en mail på info@pulterrum.dk.
Du kan se flere informationer om Opsigelse her.

Kan man fortryde sin opsigelse?

Måske! Hvis pulterrummet ikke er lejet ud på ny, så er det selvfølgelig muligt at annullere sin opsigelse og blive i pulterrummet. Så jo før en annullering kommer ind, jo større chance.
Er pulterrummet lejet ud, så er der den mulighed at flytte til et andet rum, hvis vi har noget ledigt der passer til dit behov.

Hvornår skal man senest flytte ud?

Senest kl. 23.00 den sidste dag i den måned hvor din lejeperiode ophøre, skal du have tømt dit rum og forladt bygningen. (Herefter slår en rumovervågnings alarm til)